czwartek, 22 października 2015

(nie taki znowu) WIELKI POWRÓT ;D

Hej hej, tęskniliście? ^^ (Dobra, nie odpowiadajcie xd )
Wiem, że długo mnie nie było, ale teraz, gdy już powoli uporządkowuję swoje sprawy myślę, że nadszedł czas, żeby do was wrócić... A w każdym razie do tęj części z was, która wytrzymała z tymi moimi chorymi pomysłami i była na tyle cierpliwa, że czekała xD

Zapraszam was serdecznie na nowy rozdział na moim drugim (również poświęconym TVD) blogu:

Jesteśmy złem, które czyni dobro

4 komentarze:

  1. Nareszcie :) Kiedy nowy rozdział?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o ten konkretny blog jeszcze nie wiem, ale wydaje mi się, że niedługo xD
      Zapraszam za to serdecznie na moje pozostałe opowiadania:

      * Jesteśmy złem, które czyni dobro (link znajduje się w notce powyżej ^^).
      * Tylko wariaci są coś warci (rozdział niedługo)
      * Felt like I was just a Victim ( rozdział wkrótce).

      To pozycje, na których skupiam się w pierwszej kolejności, ale spokojnie, nowy rozdział na TYM konkretnym blogu mam napisany do połowy, więc oczekiwanie na publikację nie powinno być długie ;)

      Usuń
  2. Mam nadzeje ,ze juz nie dlugo dodasz nowy . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagladam i czekam , kiedy dodasz ?;)

    OdpowiedzUsuń