środa, 22 października 2014

Informacja

Wiem, że już dawno nie było rozdziału, ale do głowy przyszedł mi kolejny wariacki pomysł i jak to ja, natychmiast musiałam go zrealizować xD Obiecuję w miarę możliwości nadrabiać zaległości, a tymczasem....

Zapraszam  na mojego nowego bloga wszystkich fanów serialu "Gossip Gril", paringu Blair i Chuck'a lub po prostu miłośników gorących, wybuchowych romansów, intryg i skandali. Już niedługo ( a być może nawet dzisiaj) pojawi się tam rozdział 1. Gorąco zachęcam do odwiedzania i komentowania :***

5 komentarzy:

  1. Torturujesz mnie tym rozkazem czekania na dowiedzenie się jak po tym wszystkim reszta się potoczy i czy w końcu Damon wygra zakład ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Bella Trix: Piszę to, bo nie chcę, żebyś poczuła się urażona kochana :*** Niechcący usunęłam twój komentarz, przepraszam !!!! Był wspaniały i choć nie mam wiele czasu, żeby odpisywać, wiedz, że bardzo podniósł mnie na duchu. Do następnego :*****

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy nowy??!?! Chyba nie wytrzymam :( To jest boskie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nn dodałam wczoraj wieczorem (nie wiem, czy o ten ci chodzi :P). Kolejny pojawi się w przyszłym tygodniu a w między czasie zapraszam na moje dwa inne blogi:

      dark-always-look-at-you.blogspot.com (delena)

      you-know-you-love-me-chuck-and-blair.blogspot.com
      (Gossip Girl, inna wersja serialowej rzeczywistości)

      Usuń
    2. Hahha, tak, o ten, nie zauważyłam, dzięki xDD

      Usuń