piątek, 20 marca 2015

Podziękowania i Wyjaśnienia

Bardzo wam dziękuję za pamięć o tym blogu i wszystkie wspaniałe komentarze, które tu przeczytałam. To dla mnie bardzo ważne, jesteście niesamowici ;****
Jeden z komentarzy mnie jednak zaniepokoił. Zosiu, wcale nie porzuciłam tego opowiadania. Mam bardzo dużo spraw na głowie a oprócz tego zajmuję się jeszcze kilkoma innymi projektami. Nie mogę skupiać  się tylko na jednym opowiadaniu, potrzebuję różnorodności i nie tylko TVD wydaje mi się idealnym tematem, na podstawie którego można stworzyć świetne fanfiction. Chyba będę musiała się zastanowić nad opracowaniem harmonogramu, według którego  będę publikować kolejne rozdziału na wszystkich blogach xD
W każdym razie mogę zapewnić was, że rozdział w końcu się pojawi a w międzyczasie zapraszam do czytania i komentowania moich innych opowiadań ( w szczególności: Only The most Weak will get Drowned, ponieważ jest stosunkowo nowe i mimo licznych wyświetleń ma niewielu komentatorów. Nie dotyczy co prawda TVD, ale wydaje mi się, że jest równie ciekawe i mroczne. Poniżej podaję link do zwiastuna. Liczę, że on ostatecznie rozwieje wasze wątpliwości ;D)

Zwiastun

Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie, dziękuję raz jeszcze i do następnego :*****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz